Przejdź do głównej zawartości

Przegląd miesiąca #8 - Sierpień 2017

Cześć!
Już wrzesień, za dwa dni do szkoły, jak się z tym czujecie? Bo ja wciąż nie mogę w to uwierzyć.

Clevleen:


W sierpniu udało mi się przeczytać 7 książek. Naprawdę nie spodziewałam się, że uda mi się osiągnąć taki wynik, ponieważ dużo jeździłam w tym miesiącu. A ja nie jestem typem człowieka, który czyta na wyjazdach.
1. Rywalki - Kiera Cass
2. Elita - Kiera Cass
3. Girl Online - Zoe Sugg
4. Gril Online w trasie. - Zoe Sugg
5. Girl Online. Solo - Zoe Sugg
6. Indeks Szczęścia Juniper Lemon - Julie Israel
7. Alcatraz kontra bibliotekarze #2 Kości Skryby - Brandon Sanderson

Razem 2408 stron, czyli około 78 stron dziennie. Podejrzewam, że byłoby lepiej, gdyby nie Eurovolley i praca domowa z matematyki nad którą siedziałam całymi dniami i nocami (naprawdę!).

W tym miesiącu niestety w mojej biblioteczce nie pojawiła się ani jedna nowa książka, ale mam nadzieję, że w wrześniu będzie lepiej!


Ada:
W sierpniu udało mi się przeczytać jedynie 3 książki. 
1. Origin - Jennifer L. Armentrout (recenzja wkrótce)
2. I wrzucą was w ogień - Piotr Patykiewicz (recenzja)
3. Zapisane w wodzie - Paula Hawkins (recenzja)

Razem 1280 stron, co daje około 42 stron dziennie. Nie jestem do końca zadowolona z tego wyniku, ale zawsze mogło być gorzej, czym się pocieszam.

W tym miesiącu do mojej biblioteczki dołączyło, aż 10 książek.
1. I wrzucą was w ogień - Piotr Patykiewicz (recenzja)
2. Grom i Szkwał - Jacek Łukawski (nieprzeczytane)
3. Grimm City. Bestie - Jakub Ćwiek (nieprzeczytane)
4. Margo - Tarryn Fisher (nieprzeczytane)
5. Moja Lady Jane - Cynthia Hand, Jodi Meadows, Brodi Ashton (nieprzeczytane)
6. Jeszcze jeden oddech - Paul Kalanithi (nieprzeczytane)
7. Sekret O'Brienów - Lisa Genova (nieprzeczytane)
8. Before. Chroń mnie przed tym, czego pragnę (nieprzeczytane)
9. After. Bez siebie nie przetrwamy - Anna Todd (nieprzeczytane)
10. After. Ocal mnie - Anna Todd (w trakcie czytania)

Na wrzesień nie mam szczególnych planów. Planuję czytać te książki, które mam na półce. Ze względu, że zaczyna się rok szkolny będę zadowolona nawet z najmniejszego wyniku.

A Wam jak minął sierpień? Ile udało Wam się przeczytać? Ile nowych książek zasiliło Waszą biblioteczkę? Zaczytanego września!

Komentarze

  1. Gratulacje wyników :D Czy moje oczka dobrze widzą 4 tom serii "Lux" ? W sierpniu skończyłam czytać 5 tom i ehh.. czemu to się musiało skończyć. Ogólnie jestem wielką fanką tej serii xD ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to 4 tom z serii "Lux". Niedługo zabieram się za 5 tom i powiem szczerze zakochałam się w tej serii. :)

      Usuń
  2. Gratuluję wam tak dobrego miesiąca! Książek nigdy za wiele!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie "I wrzucą was w ogień", ale chyba poczekam z tą książką na śnieg i mróz ;) Ja jestem po drugim tomie serii "Lux" i dzisiaj zabrałam się z "Opal" :) Ten cykl uzależnia!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jakub Ćwiek - "Grimm City. Wilk!" [Ada]

Gdy po raz pierwszy zobaczyłam książkę w zapowiedziach, nie byłam do niej przekonana. Jakaś część mnie podpowiadała mi, że to raczej nie dla mnie.  Jednak po jakimś czasie doszłam do wniosku, iż warto dać tej powieści szansę, toteż postanowiłam ją przeczytać. Czy tego żałuję? 
Ponura, spowita obłokami tłustej czerni metropolia to miejsce, gdzie o sprawiedliwość równie trudno, co o bezchmurne niebo. Zbudowane na ciele olbrzyma,napędzane jego smolistą krwią i odłamkami węglowego serca trwało w dawno ustalonym porządku. Do teraz. Na przestępczą scenę wkracza właśnie bezkompromisowo Nowy Gracz, a oficer policji Wolf zostaje brutalnie zamordowany we własnym domu. Czy te fakty się łączą? I czy czerwony płaszcz z kapturem zaobserwowany u głównej podejrzanej w sprawie zabójstwa czyni ze sprawy zbrodnię na tle religijnym?
Jakub Ćwiek tym razem funduje nam gorzki brutalny kryminał noir w niezwykłym świecie inspirowanym amerykańskim podziemiem przestępczym lat dwudziestych i trzydziestych. W mieśc…

Poznaj nas! - Book TMI Tag

Cześć!
Lubicie tagi? Bo ja bardzo. Zwłaszcza te, w których nad odpowiedziami trzeba się chwilę zastanowić.
W tym tagu zdecydowanie tak jest, a biorąc jeszcze pod uwagę, że pytań jest całkiem sporo, to lepiej już zacznijmy.




1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
Ada: Bardzo podoba mi się styl Clary Fray z Darów Anioła.
Clevleen: Nigdy nie skupiałam się na tym jak ubierają się postacie, dlatego podam tu jedyną, jaka przychodzi mi do głowy, czyli Jessamine z Mechanicznego Anioła.

2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
Ada: Oczywiście, że Jace oraz Daemon. Uwielbiam ich!
Clevleen: Percy!

3. Czy kochałaś kiedyś postać, a potem zaczęłaś ją nienawidzić?
Ada: Nie miałam jeszcze takiej sytuacji. Na ogół jest tak, że jak jakąś postać lubię, to nie zaczynam jej nienawidzić. A jak jakąś postać nienawidzę, to nie zaczynam jej lubić. Czasami zdarza się, że postać, którą z początku nienawidziłam, nagle polubiłam. Odwrotnej sytuacji jeszcze nie miałam.
Clevleen: Aż tak skrajnie, to nie, ale Katniss z Igrzysk Śmi…

Zakładkomania #1 - Błyszcząca zakładka

Cześć!
Dzisiaj kolejna nowa seria, czyli Zakładkomania! Będziemy Wam tu pokazywać jak zrobić zakładki, a na końcu zazwyczaj będziecie mogli znaleźć zakładki do wydrukowania (będą one dostępne w stronie "zakładki")

Aby zrobić taką błyszczącą zakładkę potrzebujemy:
papieruołówkalinijkinożyczek błyszczącej taśmy washi tapeewentualnie: sznurek do ozdoby i dziurkacz W pierwszym kroku wycinamy cztery paski papieru grubości naszej taśmy.

Kolejnym krokiem jest sklejenie ich końców. Najpierw dwa paski pod kątem prostym, następnie doklejamy kolejny kawałek papieru na pasek będący na spodzie. Ostatni doklejamy do drugiego paska. Jest to pokazane na zdjęciu obok i mam ogromną nadzieję, że wiecie o co mi chodzi.

Następnie bierzemy jeden z zewnętrznych pasków i zginamy go pod kątem prostym. Powinien wtedy znajdować się obok pasków po przeciwnej stronie.
Potem bierzemy drugi zewnętrzny pasek i zginamy go w ten sam sposób. Powtarzamy to do momentu uzyskania satysfakcjonującej nas długości lub …