Przejdź do głównej zawartości

11 NAJładniejszych okładek

Cześć!
Dzisiaj przedstawię Wam ranking 11 okładek, które jak na razie podobają mi się najbardziej. Starałam sobie utrudnić troszkę to zadanie i zamieścić ranking okładek tylko tych książek, które mam na swojej półce, a dodatkowo jeśli wybrałam serię, to postanowiłam, że będę wybierać okładkę tylko jednego tomu, która podoba mi się najbardziej. 
Z początku szło mi dobrze, ale musiałam zrobić jeden wyjątek. Jesteście ciekawi jaki? Zapraszam do dalszej części posta.

11. Okładki książek z serii Kraina Martwej Ziemi

Gdy po raz pierwszy spojrzałam na te książki, od razu moją uwagę przykuły okładki. Jak na razie w tej serii są dwa tomy, a ich okładki są w podobnym klimacie. Jednak bardziej jestem za okładką pierwszego tomu, czyli Krew i Stal.

10. Okładki książek z serii Dopóki nie zgasną gwiazdy

Pierwszy tom z tej serii nie przypadł mi do gustu, lecz kontynuacja spodobała mi się bardzo. Podobnie było z okładkami. Obie mi się podobają, jednak bardziej ta z tomu drugiego, czyli I wrzucą was w ogień.

9. Okładki książek z serii After

Okładki z tej serii są proste, ale mi się bardzo podobają. Moimi faworytami są dwie, z tomu trzeciego i czwartego. Do rankingu wybieram okładkę z tomu czwartego - After. Bez siebie nie przetrwamy - ponieważ podoba mi się kolorystyka w jakiej ona jest.

8. Okładki książek z trylogii Złe dziewczyny nie umierają

Nie potrafię opisać czemu te okładki mi się podobają. Jakoś tak spojrzałam na nie i stwierdziłam, że są one ładne oraz są jednymi z moich ulubionych. Najbardziej jednak podoba mi się okładka z tomu pierwszego, czyli Złe dziewczyny nie umierają.

7. Okładka książki Sekret O'Brienów

Książkę mam na półce, lecz jeszcze jej nie czytałam, ale planuje niedługo po nią sięgnąć. Co do okładki, to powiem tylko, że podoba mi się ze względu na prostotę oraz klimat okładki.


6. Okładka książki Motyl

Podobnie jak wspomniałam wyżej. Okładka wyróżnia się swoją prostotą oraz klimatem. Od razu przykuła moją uwagę i zachęciła do sięgnięcia po tę pozycję.

5. Okładka książki Drzewo Migdałowe

Ta okładka jest jedną z moich najbardziej ulubionych. Jak na nią patrzę od razu mi się przypomina główny bohater oraz przypominam sobie wydarzenia z tej książki. Klimat także wpłynął na to, że lubię tę okładkę.


4. Okładki książek z trylogii Starbound

Wszystkie okładki z tej trylogii bardzo mi się podobają i nie potrafię wybrać tomu z tą najpiękniejszą. No ale postanowiłam sobie, że to zrobię, więc z trudem, ale decyduję się na okładkę W ramionach gwiazd.


3. Okładki książek z serii Lux

Okładki z tej serii mają w sobie coś, co od razu przykuwa moją uwagę. Jestem na tym etapie, kiedy ciężko jest mi dokonać wyboru pomiędzy tyloma wspaniałymi okładkami. Tutaj podam jednak okładkę z Opposition, chociaż przyznam, że wybór jest mega trudny.

2. Okładki książek z serii Dary Anioła

Kolejna seria ze wspaniałymi okładkami. Niepotrzebnie postanowiłam sobie wybierać tylko jedną okładkę, bo to jest naprawdę trudne. No ale, trzeba jakoś taki ranking urozmaicić. Jeśli chodzi o moją najulubieńszą okładkę z Darów Anioła to nie potrafię się zdecydować tylko na jedną. Wybieram jednak okładkę z Miasto Upadłych Aniołów.

1. Okładki książek z serii Selekcja

To jest ten wyjątek, o którym pisałam na początku. Wszystkie serie i książki wymienione wyżej mam na swojej półce, natomiast Selekcję mam w planach. Ale nie mogłam ominąć w swoim rankingu właśnie tych okładek, bo to głównie one przykuły moją uwagę na te książki. Są śliczne. Kolejny trudny wybór, ale stawiam na okładkę z Jedyna, ze względu na tą olśniewającą biel.

I to tyle jeśli chodzi o dzisiejszy ranking. Mam na prawdę dużo ulubionych okładek, ale starałam się dobrać te, które przypadły mi do gustu najbardziej. Przyznam, że był to ciężki wybór. A jak przedstawia się Wasz ranking najładniejszych okładek?
Zaczytanego wieczoru!

Komentarze

  1. Ooooj, Drzewo Migdałowe jest wspaniałe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładki serii "Lux" średnio mi się podobają. Są trochę kiczowate, ale to tylko moje odczucie ;) Za to okładka "Motyla" jest świetna.
    W moim zestawieniu znalazłyby się okładki takich książek, jak: "Światło, którego nie wydać", któraś z części "Ostatniego Imperium" Sandersona - prawdopodobnie tom trzeci, czyli "Bohater Wieków". Poza tym... "Szóstka wron", "Cesarz ośmiu wysp" i tyle tak na poczekaniu. Co do reszty, to musiałabym się zastanowić :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka książki "Światło, którego nie widać" również mi się podoba, lecz postanowiłam sobie, że w zestawieniu znajdą się okładki tylko tych książek, które mam na półce, a niestety "Światła..." jeszcze nie mam. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Najbardziej podobają mi się dwie pierwsze <3 Okładki "Lux" są ładne, ale takie zwykłe, niczym się nie wyróżniają spośród okładek innych książek fantastyczno-młodzieżowych.
    Obserwuję i zapraszam:
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraina Martwej Ziemi podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładki z tej serii mają fajny klimat. :)

      Usuń
  5. Okładki książek Genovy i Drzewa Migdałowego faktycznie przyciągają uwagę, a co najważniejsze- to wspaniałe powieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam "Motyla" oraz "Drzewo Migdałowe" i mogę się zgodzić, te powieści są wspaniałe. "Sekretu O'Brienów" nie czytałam, ale egzemplarz leży na półce i czeka na swoją kolej. Mam nadzieję że okaże się także wspaniały. :)

      Usuń
  6. Faktycznie bardzo ładne te okładki. Z Twojego rankingu te z cyklu Kraina Martwej Ziemi podobają mi się najbardziej. :) Ja osobiście jestem zauroczona w okładce "Królów Dary" Kena Liu, "Złotowidzącej" Rae Carson, "Niepowszednich" Justyny Drzewickiej (pokochałam je dopiero, kiedy zobaczyłam na żywo :D) czy "Porwanej pieśniarki" i kolejnych części Trylogii Klątwy autorstwa Danielle L Jensen. <3

    Serdecznie pozdrawiam!
    Królowa Książek

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej spodobała mi się okładka nr 10. Bardzo ciekawy pomysł i na pewno przyciągnęłaby mój wzrok podczas książkowych zakupów! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2017/09/ostrzezdrajcy-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją uwagę ta okładka przyciągnęła. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Powinnam się wstydzić.. Nie przeczytałam, żadnej książki z wymienionych :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze nadarzy się taka okazja :)

      Usuń
  9. Też uwielbiam okładkę W ramionach gwiazd, pozostałe dwa tomy moim zdaniem nie są już takie zachwycające. Jeśli chodzi o serię Rywalek, to chyba nie umiałabym wybrać, która oprawa graficzna podoba mi się najbardziej, wszystkie są urocze i klimatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serią "Rywalki" było trudno, ale jakoś dałam radę. Ta biel mnie przekonała xd

      Usuń
  10. Ja jestem fanką wszystkich okładek do których grafiki zaprojektował Broniek xD Zawsze są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  11. "Selekcja" ma zdecydowanie piękne okładki!

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jakub Ćwiek - "Grimm City. Wilk!" [Ada]

Gdy po raz pierwszy zobaczyłam książkę w zapowiedziach, nie byłam do niej przekonana. Jakaś część mnie podpowiadała mi, że to raczej nie dla mnie.  Jednak po jakimś czasie doszłam do wniosku, iż warto dać tej powieści szansę, toteż postanowiłam ją przeczytać. Czy tego żałuję? 
Ponura, spowita obłokami tłustej czerni metropolia to miejsce, gdzie o sprawiedliwość równie trudno, co o bezchmurne niebo. Zbudowane na ciele olbrzyma,napędzane jego smolistą krwią i odłamkami węglowego serca trwało w dawno ustalonym porządku. Do teraz. Na przestępczą scenę wkracza właśnie bezkompromisowo Nowy Gracz, a oficer policji Wolf zostaje brutalnie zamordowany we własnym domu. Czy te fakty się łączą? I czy czerwony płaszcz z kapturem zaobserwowany u głównej podejrzanej w sprawie zabójstwa czyni ze sprawy zbrodnię na tle religijnym?
Jakub Ćwiek tym razem funduje nam gorzki brutalny kryminał noir w niezwykłym świecie inspirowanym amerykańskim podziemiem przestępczym lat dwudziestych i trzydziestych. W mieśc…

Poznaj nas! - Book TMI Tag

Cześć!
Lubicie tagi? Bo ja bardzo. Zwłaszcza te, w których nad odpowiedziami trzeba się chwilę zastanowić.
W tym tagu zdecydowanie tak jest, a biorąc jeszcze pod uwagę, że pytań jest całkiem sporo, to lepiej już zacznijmy.




1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
Ada: Bardzo podoba mi się styl Clary Fray z Darów Anioła.
Clevleen: Nigdy nie skupiałam się na tym jak ubierają się postacie, dlatego podam tu jedyną, jaka przychodzi mi do głowy, czyli Jessamine z Mechanicznego Anioła.

2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
Ada: Oczywiście, że Jace oraz Daemon. Uwielbiam ich!
Clevleen: Percy!

3. Czy kochałaś kiedyś postać, a potem zaczęłaś ją nienawidzić?
Ada: Nie miałam jeszcze takiej sytuacji. Na ogół jest tak, że jak jakąś postać lubię, to nie zaczynam jej nienawidzić. A jak jakąś postać nienawidzę, to nie zaczynam jej lubić. Czasami zdarza się, że postać, którą z początku nienawidziłam, nagle polubiłam. Odwrotnej sytuacji jeszcze nie miałam.
Clevleen: Aż tak skrajnie, to nie, ale Katniss z Igrzysk Śmi…

Zakładkomania #1 - Błyszcząca zakładka

Cześć!
Dzisiaj kolejna nowa seria, czyli Zakładkomania! Będziemy Wam tu pokazywać jak zrobić zakładki, a na końcu zazwyczaj będziecie mogli znaleźć zakładki do wydrukowania (będą one dostępne w stronie "zakładki")

Aby zrobić taką błyszczącą zakładkę potrzebujemy:
papieruołówkalinijkinożyczek błyszczącej taśmy washi tapeewentualnie: sznurek do ozdoby i dziurkacz W pierwszym kroku wycinamy cztery paski papieru grubości naszej taśmy.

Kolejnym krokiem jest sklejenie ich końców. Najpierw dwa paski pod kątem prostym, następnie doklejamy kolejny kawałek papieru na pasek będący na spodzie. Ostatni doklejamy do drugiego paska. Jest to pokazane na zdjęciu obok i mam ogromną nadzieję, że wiecie o co mi chodzi.

Następnie bierzemy jeden z zewnętrznych pasków i zginamy go pod kątem prostym. Powinien wtedy znajdować się obok pasków po przeciwnej stronie.
Potem bierzemy drugi zewnętrzny pasek i zginamy go w ten sam sposób. Powtarzamy to do momentu uzyskania satysfakcjonującej nas długości lub …